Účetní služby

Zpracování mezd

Profesionální zpracování mezd

Postaráme se o vaše mzdové účetnictví na dálku, bez nutnosti pořízení speciálních softwarů a vytváření interního účetního oddělení. Nabízíme profesionální účetní služby, mezi které patří také outsourcing mezd a mzdové agendy. Co to pro vás znamená? Nemusíte disponovat speciálním softwarem ani mít vlastní účetní oddělení. O mzdovou evidenci, zpracování mezd, vedení účetnictví a veškeré další úkony se postarají externě naši profesionálové.

Jak externí mzdová agenda probíhá?

Při vedení účetnictví online nás nijak neomezuje vzdálenost. Své služby vám proto můžeme bez problémů poskytnout po celé České republice. Komunikovat spolu budeme skrz e-maily, telefonické či video hovory, případně jinou online cestou, která vám bude vyhovovat. A jak taková spolupráce online probíhá?

  1. Domluvíme se, v jakém rozsahu budete mzdy požadovat a najdeme pro vás optimální řešení.
  2. Ukážeme vám, jaké podklady pro vedení mzdové agendy potřebujeme a kde je získáte.
  3. Zpracujeme vám řádně měsíční mzdovou agendu do dohodnutého data.
  4. Každý měsíc vám pošleme všechny potřebné výstupy:
    • Výplatní pásky zaměstnanců, které v rámci úspory vašeho času můžeme posílat elektronicky přímo na jejich e-mailové adresy.
    • Příkazy k úhradě mezd zaměstnanců, odvodů sociálního a zdravotního pojistného, odvodů daní apod.
    • Vyplněné přehledy pro finanční úřad, zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení, které rovněž můžeme přeposílat rovnou na patřičné instituce.
    • Sestavy dokumentů, jako například přehled mezd a mzdová rekapitulace pro finanční účtárnu (pokud účetnictví zpracovává jiná, třetí strana).
  5. Jednou za rok zpracujeme roční vyúčtování daně ze závislé činnosti.

Pro koho je externí zpracování mezd vhodné?

Externí zpracování mezd poskytujeme malým a středním regionálním podnikatelům a korporacím. Našimi nejčastějšími klienty jsou společnosti s ručením omezeným podnikající v oblasti poskytování služeb. Zkušenosti však máme i v jiných oblastech - zdravotní péče, vzdělávání, hotely a restaurační zařízení a mnoho dalších oborů.

Nabízené mzdové služby

V rámci outsourcingu zpracování mezd a mzdové agendy nabízíme tyto služby:

  • Přihlašování a odhlašování zaměstnanců k sociálnímu a zdravotnímu pojištění
  • Evidenci přesčasů a pracovní nepřítomnosti (nemoc, čerpání dovolené)
  • Výpočet měsíčních mezd a odvody zaměstnanců
  • Vyhotovení měsíční výplatní pásky
  • Distribuci výplatní pásky (papírově odpovědné osobě nebo elektronicky konkrétnímu zaměstnanci)
  • Vyhotovení měsíčních příkazů k úhradě pro platbu mezd, sociálního a zdravotního pojištění, úrazového pojištění a daně z příjmu
  • Zpracování a odeslání měsíčního přehledu pro zdravotní pojišťovny a sociální správu
  • Výpočet zákonného pojištění odpovědnosti za zaměstnavatele každé čtvrtletí
  • Vyhotovení sestavy rekapitulace mezd pro finanční účtárnu
  • Zpracování ročního zúčtování daně z příjmů zaměstnanců
  • Evidence a vyhotovení mzdových listů a evidenčních listů důchodového pojištění (ELDP)
  • Zastupování při kontrolách na správě sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťovnách
  • Vedení evidence pracovních smluv a pomoc s jejich vyhotovením
  • Individuální mzdové poradenství a konzultace

Zajímají vás ceny externího zpracování mezd a bližší podrobnosti případné spolupráce? Prohlédněte si náš ceník outsourcingu mezd nebo nám napište či zavolejte. Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy. Orientační cena cena 1 výplatního lístku zaměstnance na HPP činí 240 Kč/1 lístek a u zaměstnanců na DPP 150 Kč/1 lístek.

Poptávka

Chcete mít účetnictví pod kontrolou? Pošlete nám nezávaznou objednávku, co nevidět se vám ozveme.

Ing. Karel Volný
IČO: 08136521
(daňové poradenství)

QTAX online s.r.o.
IČO: 05953618
(účetnictví a daňová evidence)

info@qtax.cz

+420 737 251 848

Kariéra

Účetní junior (M/Ž)

  • jsi student SŠ/VŠ a máš za sebou předmět finanční účetnictví?
  • jsi samostatná osoba, co má smysl pro pořádek? A preferuješ dělat spíš pro 1 freelancera než pro větší společnost?
  • máš zájem o dlouhodobou spolupráci? Jsi z Brna a okolí?

Zájemce by měl být spolehlivý+nápomocný, mít rád práci s čísly (účetnictví NENÍ práce s lidmi) a chuť se aktivně se podílet na dění v kanceláři a stát se postupně plnohodnotným členem našeho malého týmu v Brně.

Výhodou může být praktická znalost SW Pohody, FlexiBee nebo Pamici. (nikoliv podmínkou)

První 3 měsíce budou trošku zkušební, pokud uvidíme snahu a pečlivost, tak si tě rádi necháme. Po postupném zaučení a zvládnutí dílčích úkolů samostatně, budeš mít možnost z části pracovat i z domova (home office) a organizovat si částečně práci podle sebe s přihlédnutím na dané termíny.

Nebudeš potřebovat jazyky kromě psané češtiny, nemáš-li rád/a jisté činnosti a nebude-li to přímo účtování a pořizování faktur, tak jsem si jistý, že ti vyhovíme.

Pokud se v tomto popisu z části vidíš, pošli email na info@qtax.cz s jednoduchým strukturovaným CV a orientačním počtem hodin, který by si mohl/a odpracovat v pro Tebe nejslabším měsíci v roce a proč chceš pracovat právě v účetní kanceláři.

© QTAX, 2017  |  Všechna práva vyhrazena.
Web vytvořil martinjanousek.com